1-12-13

De snoek liet lang op zich wachten vandaag , dus genoeg tijd om de omgeving te bekijken en ook vandaag weer een ijsvogeltje gezien , helemaal aan de andere zijde van het meer genieten lees verder.....

Visdeal.nl geeft 25 reishengels weg lees verder...

24-11-13

De dag had wat speciaals ,s' morgens zag ik een koppel roofvogels vliegen  , twee ijsvogeltjes op nog geen 5 meter 1 vliegend en de ander zat op een takje en ook nog het vangen van een metervis op verzoek Bizarre dag , lees verder ...

18-11-13

De grote vissen 'vliegen' het water uit ,vol goede  moed gaan we iedere keer weer het water op , lees verder ,,,,,

15-11-13

De kleuren zijn bont ,  "warme" kleuren dat betekend dat de buiten temperatuur bepaald niet meer warm te noemen is , tijd voor de grote dames en voor de Pa Borghoff Roofvisdag , 15-12-13 doe mee, lees verder .....

10-11-13

Een paar weken geleden werd ik ,positief, verrast door een mailtje. Marcel Pomp , hij wilde graag weer een keer mee snoeken , vandaag moest het gaan gebeuren . lees verder ...

03-11-13

Op het nieuwe meer ging het los , hagel diverse keren en niet zo een klein beetje ook , zelfs in mijn schuilplaats was ik er niet veilig voor, en de mannen op de westeinder hadden 1 buitje gehad en wat onweer , Lees verder.....

28-10-13

De Roofvisdag , weer een echt super dag , alleen het weer kon beter lees verder .......

20-10-13

Vandaag gewoon even iets anders lees verder.....

14-10-13

Het  weer was iets anders dan de verwachtingen voor het weekend, al helemaal de windkracht 7 was nooit voorspeld maar we kregen alles voor niets , toch de plas op en hopen dat de windrichting wel goed voorspeld is   lees verder.......

6-10-13

Het lijkt of ze het weten   lees verder .....

03-10-13

Zomaar een dag door de week en het lukt wat in het weekend wel lijkt gedoemd tot mislukken .. lees verder ....

Zondag 27 oktober is de snoekwedstrijd bij Ruud vergeet niet mee te doen er zijn nog bootjes

29-09-13

Ik ben echt verslaafd , een vrije dag niet aan de waterkant, kan ik serieus chagrijnig van worden . Met donker al op pad .. lees verder .....

15-09-13

Er komt een dag dat je de laatste aasvis uit de vriezer haalt , zeker als je niet de moeite neemt om ze aan te vullen, vandaag ging de laatste mee en dat waren er niet veel  lees verder ...

08-09-13

zondag was de temperatuur niet slecht en echt Hollands nat alleen de vangsten lieten bij mijn te wensen over lees verder..

22-08-13

Even een dag tussen door en je kan er weer weken op teren    lees verder ..

11-08-13

Even een paar weken zonder snoeken geeft wel afkick verschijnselen . Maar des te meer genieten van de vangst van vriend snoek , lees verder

15-07-13

Het lijkt wel of ze steeds vaker gevangen worden lees verder....

07-07-13

En ineens was het zomer , niet te geloven . Alles was op het water te vinden lees verder .....

30-6-13

Ik was blij dat er een strook water tussen zat , deze vriendelijke dieren kunnen met jongen er bij  wel eens humeurig zijn

lees verder .....

21-06-13

Je denkt dat het wel kan maar het is dat beetje geluk wat je nodig hebt om het zonder kleerscheuren er van af te brengen .

Nou zondag had ik dat beetje geluk hard nodig en ik kreeg het op het juiste moment .. lees verder

02-06-13

Het kost wat inspanning maar zo ziet een aasvis er uit na 4 aanbeten , toch wel sterk zo een diepvries visje, lees verder....

26-5-13

Eindelijk mag het weer.

Vissen heb ik de afgelopen weken zeker niet gelaten maar snoeken dat vind ik nog steeds echt vissen  lees verder ........

03-04-13

Lees verder .....

31-03-13

De laatste dag de plas op geweest het water zo helder als kraanwater lees verder

10-03-13

De wind maakte het bijna de koudste dag van dit jaar , een harde NO wind en de hele dag 0 gr . Van mijn mag de lente komen lees verder ......

24-02-13

Voor dat de Roofvis hengels "voorlopig" de kast in gaan wou Marcel toch nog een dag mee lees verder .....

17-02-13

17-02-2013

De Roofvisdag bij Ruud  lees verder...

10-2-13

Het Nieuwe Meer had ik uitgekozen als jachtgrond voor vandaag maar eerst even de boot 'uitgraven' lees verder.......

03-02-13

Vandaag zou ik visles krijgen van Marcel , hard nodig want de vangsten zijn niet echt spectaculair . Maar echt genieten doe ik nog steeds , van elke gevangen vis. lees verder ........

Met de Roofvisdag 17-2 staat er hopelijk minder wind

27-01-13

Als je naar de foto kijkt kan je nauwelijks geloven dat de opname vanmiddag geschoten is ,  lees verder....

20-01-13

Het is bijna niet te geloven maar er lag nog zo veel water open dat ik het niet kon laten om weg te gaan , Oosten wind en om 13:00 uur nog steeds -4 graden ,,,Lees verder ....

14-01-2013

Ik wil zo nu en dan nog wel eens wat uitproberen , maar het pakt niet altijd zo uit als dat je zou willen lees verder ...